יום שני, 20 בדצמבר 2010

3) Augusters Lodge

Augusters Lodge הפצפונת היא, ללא ספק, אחת מהאכסניות הפופולאריות ביותר בקרב תרמילאים המגיעים למקאו, בעיקר מכיוון שאין הרבה מקומות בעיר המציעים דורמיטוריז סבירים, כמו שמטיילים רגילים לראות באכסניות בערים גדולות בעולם... האכסניה שוכנת בתוך דירה שעברה "הסבה" והחדרים כאן פשוטים למדי, אך נקיים, ממוזגים ונעימים (מה שאי אפשר להגיד על הבניין המוזנח בו היא נמצאת).

אחד מיתרונותיה הגדולים של Augusters Lodge הוא מיקומה המעולה במרכז העיר של מקאו, בין ה Lisboa ומלונות הקזינו, מצד אחד וכיכר Senado והאתרים ההיסטוריים מצד שני, ויש מסביבה הרבה חנויות ומסעדות, כולל בית הקפה המיתולוגי Margret's Café e Nata הנמצא במרחק פסיעות בודדות ובו תוכלו להתענג על Portuguese egg tarts נהדרים וכריכים משובחים, המזכירים את בתי הקפה הטובים בארץ.

נוסעים למקאו ? רוצים לדעת היכן שווה לבקר ואיך להגיע ? בקרו באתר שלנו : המדריך לאטרקציות ואתרים במקאו.

המחירים, נכון לסוף 2010, הם MOP 110 למיטת דורמיטורי (בחדר של שש = שלוש מיטות קומתיים), או MOP 230 לחדר זוגי, עם מקלחת משותפת (האכסניה קטנה, כך שלמרבה השמחה אין הרבה עם מי "לשתף"...) ויש גם "חדר משותף" עם טלוויזיה ושיחות חינם מקומיות, אפשרות לכביסה ולאינטרנט...

כתובת: Rua Do Dr. Pedro Jose Lobo No. 24, Floor 3J, Block 4, Edf. Kamloi (השלט של האכסניה מעל שער הכניסה לבניין הוא ממש "קטנטן"... צריך לשים לב אליו).

אתר אינטרנט (משתלם יותר להזמין דרך האתר)
.
כתובת : Rua da Caldeira, no. 32-34    /   טל' : 2838-8655
.
נוסעים להונג קונג ? מחפשים מקום טוב וזול ללון בו ? בקרו באתר שלנו: 
המדריך למקומות לינה זולים בהונג קונג
.
.
כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה